لیست تور افریقای جنوبی

support-logoمی‌خوای بری سفر ؟
کافیه با ما تماس بگیری تا بهترین پیشنهاد برای یک سفر خاص و رویایی رو بهت بدیم ...

 
 
 
 
 

پکیج های تور افریقای جنوبی

تور افریقای جنوبی نوروز 1403

  • 2490$ + هزینه پرواز
  • 29 اسفند 1402
  • ایرلاین : قطر/امارات ایرویز
  • 10 شب ( 2 شب ژوهانسبورگ + 2 شب سان سیتی + 2 شب پارک جنگلی (FB) + 4 شب کیپ تاون)

اطلاعات سفر به افریقای جنوبی

رفتن به یک سفر مناسب بهترین چیزی است که می‌تواند حس زندگی را در وجود شما بیدار کند. با این حال مقاصد سفر بسیار متنوع هستند که هر کس با توجه به علایق خود یک یا چند مورد را انتخاب می‌کند. کشورهای زیادی در سراسر جهان ارزش دیدن دارند. قاره آفریقا جذابیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد که هر ساله میلیون‌ها توریست را به سمت خود جذب می‌کند. افریقای جنوبی یکی از کشورهای برتر این قاره است که جذابیت‌های طبیعی و گردشگری زیادی را در خود جای داده است. از همین رو در این جا قصد داریم تا اطلاعات بیشتری درباره تورهای افریقای جنوبی به دست آوریم.

آشنایی اولیه با آفریقای جنوبی

افریقای جنوبی یکی از مهم‌ترین کشورهای قاره آفریقا محسوب می‌شود که در جنوبی‌ترین نقطه این قاره قرار گرفته است. بر خلاف باور عموم مردم تمامی افراد ساکن در این کشور سیاه پوست نیستند. در این کشور ۱۱ زبان رسمی وجود دارد که البته مهم‌ترین آن ها انگلیسی و آفریکانس است. این کشور با ایران حدود ۱.۵ ساعت اختلاف زمانی دارد. پرواز ایران به افریقای جنوبی حدود ۱۱ ساعت به طول می‌انجامد که نشان دهنده مسافت زیاد آن است.

از آنجایی که این کشور در نیمکره جنوبی زمین قرار گرفته است، از لحاظ فصلی با ایران تفاوت دارد. بزرگترین جاذبه‌ای که گردشگران را از سراسر جهان به افریقای جنوبی می کشاند طبیعت و حیات وحش آن خواهد بود. اگر دوست دارید که انواع حیوانات وحشی و زیبا را از نزدیک ببینید،  تور مسافرتی افریقای جنوبی گزینه بی‌نظیری برای شما خواهد بود. حضور در این تور به شما امکان می‌دهد تا بخش‌های دیگری از طبیعت بکر و زیبای جهان را از نزدیک مشاهده کنید.

مهم‌ ترین شهرهای توریستی آفریقا

اگر به دنبال پیدا کردن یک تور هیجان انگیز هستید، گزینه های زیادی پیش روی خود دارید که در بین آن‌ ها تور افریقای جنوبی از اهمیت بالایی برخوردار است. در تور گروهی این کشور، شهرهای مختلفی از این کشور را از نزدیک می‌بینید. از همین رو چند مورد از مهم‌ترین شهرهای این کشور را برای شما معرفی خواهیم کرد.

شهر کیپ‌تاون

 بدون شک کیپ‌تاون زیباترین شهری است که در سفر به افریقای جنوبی مشاهده خواهید کرد. اگر دوست دارید از سواحل اقیانوس هند لذت ببرید، باید به کیپ‌تاون بروید. در ساحل این شهر می‌توان خوک‌ های آبی و کوسه های سفید را مشاهده کرد. پارلمان آفریقای جنوبی در این شهر قرار دارد که همین موضوع اهمیت سیاسی آن را چند برابر می‌کند. ساختار این شهر شبیه به شهرهای اروپایی و مدرن ساخته شده است. افرادی که در این شهر ساکن هستند اکثرا جزو اقشار ثروتمند جامعه به حساب می‌آیند.

ناگفته نماند که طبیعت کیپ‌تاون نیز بسیار جذاب است و گیاهان دارویی زیادی در آن می‌رویند. خوشبختانه آب‌وهوای این شهر نیز بسیار عالی است و به عنوان یکی از پاک‌ترین شهرهای جهان شناخته می شود. آنچه که باید به آن توجه کرد این است که مسافرت به کیپ‌تاون یک تجربه منحصربه‌فرد و رویایی را برای شما رقم می‌زند.

مهم ترین جاذبه های توریستی شهر کیپ تاون:

  • گشت هلیکوپتر بر فراز دماغه امید نیک
  • دماغه امید نیک
  • کیپ پوینت (CAPE POINT)
  • اسکله WATER FRONT
  • تله کابین بر فراز کوه TABLE
  • SIGNAL HILL
  • محله مالزیایی
  •  

شهر ژوهانسبورگ

وقتی که شما در تور افریقای جنوبی شرکت می‌کنید، شهر ژوهانسبورگ هم یکی دیگر از مقاصد شما را تشکیل می‌ دهد. این شهر به خاطر داشتن منابع غنی طلا در جهان شهرت پیدا کرده است. در این شهر مدرن می‌توان آسمان‌خراش‌ها و مراکز خرید فراوانی را مشاهده کرد که برای توریست‌ها بسیار جذاب خواهد بود. ساخت این شهر به حدود ۱۲۰ سال قبل برمی‌گردد ولی با این وجود رشد خیره‌کننده‌ای داشته است.

این شهر از نظر استانداردهای مختلف هیچ تفاوتی با شهرهای اروپایی ندارد. به همین علت حس می‌ کنید که در تور اروپا حضور دارید. موزه‌ های طلا و گالری های هنری از مهم‌ ترین جاذبه های این شهر هستند که امکان بازدید از آن ها برای همه افراد فراهم است. سفر به افریقا و شهر ژوهانسبورگ تجربه جدیدی را برای شما رقم می‌ زد.

مجموعه معدن و شهربازی GOLDEN REEF CITY پارک شیرهای سفید و موزه معدن طلا از مهمترین جاذبه های شهری ژوهانسبورگ می باشد.

شهر سان سیتی

هیجان انگیزترین بخش سفر به افریقای جنوبی متعلق به شهر سان سیتی خواهد بود. وقتی که شما وارد این شهر می شوید، با انواع مختلفی از تفریحات و برنامه های شاد روبرو می شوید. تفریحات آبی و گلف از بهترین برنامه هایی است که در این شهر اجرایی می شود. همچنین نباید فراموش کرد که اکثر تورهای حیات وحش در این شهر اجرایی می شوند. خوشبختانه وجود هتل های لوکس و درجه یک امکان اسکان مناسب را برای توریست ها فراهم کرده است.

در نتیجه آن ها می توانند که از این فرصت عالی به سود خود استفاده کنند. پل های زیبایی که در این شهر وجود دارند جذابیت آن را بیش از پیش افزایش می‌دهند. از همین رو توصیه ما به کانی که قصد سفر به قاره آفریقا را دارند، تور آفریقای جنوبی یکی از گزینه های بسیار مناسبی است که میتوانید چشمه ای از قاره بسیار زیبای آفریقا را کشف کنید.

معمولا در تورهای اعزامی به کشور افریقا، دو شب در این شهر اقامت داشته از خدمات آن بهره می بریم.

پارک جنگلی (PILANS BERG)

در تورهای افریقای جنوبی بعد یا قبل از این شهر، اقامت و سافاری در پارک جنگلی PILANS BERG را خواهیم داشت.

یک و نیم روز گشت سافاری در دل حیات وحش، تماشای BIG FIVE (پنج گونه از بزرگترین حیوانات این قاره از جمله: حیوان های شیر، پلنگ، بوفالو، فیل و کرگدن) و لمس طبیعت و تماشای حیات وحش واقعی را در این جنگل خواهیم داشت.

جاذبه های گردشگری در آفریقای جنوبی

اگر قصد سفر به افریقا را دارید، بدون شک کشور افریقای جنوبی بهترین انتخابی است که پیش روی شما قرار دارد. در تور گروهی افریقای جنوبی جاذبه‌ های گردشگری زیادی مورد بازدید قرار می گیرد که همین امر دست شما را برای انتخاب باز می گذارد. بر همین اساس در لیست زیر برخی از این اماکن گردشگری جذاب را معرفی می کنیم.

  • اسکله ویکتوریا و آلفرد
  • منطقه بوکاپ شهر کیپ‌تاون
  • مسجد نظامیه ژوهانسبورگ
  • ریزورت سیتی
  • کوه تیبل
  • پارک شیرهای سفید سان سیتی
  • موزه نلسون ماندلا
  • باغ وحش ژوهانسبورگ
  • جزیره روبن

بهترین هتل‌های افریقای جنوبی

از آنجایی که هر ساله توریست‌ های زیادی وارد کشور افریقا می شوند، تعداد زیادی از هتل ها در این کشور ساخته شده است. از همین رو شما می توانید که در تور هیجان انگیز افریقای جنوبی در بهترین هتل ها اقامت کنید. به طور مثال هتل African Pride Melrose Arch یکی از همین موارد است که بسیاری از مسافران آن را به سایر گزینه های موجود ترجیح می دهند. همچنین هتل Southern Sun Waterfront Cape Town هم برای بسیاری از افراد جذابیت دارد که آن را به عنوان یک مقصد جذاب انتخاب می‌کنند. وجود امکاناتی نظیر سالن ماساژ و سالن ورزش اهمیت این هتل را بیشتر می کند.

هتل The Palace در شهر سان سیتی از زیباترین هتل های این شهر بوده و نمای خاصی از فرهنگ این کشور را به نمایش گذاشته است.

قیمت تور آفریقای جنوبی به چه چیز هایی وابسته است

آفریقای جنوبی جزو یکی از دیدنی ترین کشور های این قاره است، از همین رو سالانه گردشگران زیادی به آن سفر میکنند و باعث شده تا به یکی از کانون های توریستی در جهان بدل شود. نکته مهم این است که بسته به نوع سفری که شما قصد انجامش را داشته باشید ممکن است هزینه های متفاوتی را پرداخت کنید و در قیمت تور آفریقای جنوبی شما تاثیرات بسزایی داشته باشد.

عوامل موثر بر قیمت تور افریقای جنوبی

در صورتی که شما بخواهید از شرایط تور مسافرتی افریقای جنوبی استفاده کنید، باید از شرایط قیمت آن هم اطلاع پیدا کنید. عوامل متعددی بر روی هزینه سفر تاثیر دارند که باید آن را بررسی کرد. خدمات ارائه شده در تور نظیر محل اقامت تاثیر بسیار زیادی بر روی هزینه ها خواهد داشت. همچنین زمان سفر هم در این مورد بسیار تاثیرگذار است که نباید از اهمیت بالای آن غافل ماند. تجربه ثابت کرده است که در زمان های پیک سفر هزینه ها افزایش پیدا می کند.

تعداد روز تور مسافرتی افریقای جنوبی هم در این میان تاثیرگذار است. معمولا توری به صورت کامل می باشد که به تعداد کافی شب های اقامت در شهرهای زوهانسبورگ، کیپ تاون، پارک جنگلی و سان سیتی را داشته باشد. عوامل یاد شده بر روی قیمت تور آسیا و تور برزیل هم تاثیر دارد. از همین رو حتما بعد از انجام بررسی‌های لازم در این راستا وارد عمل شوید. خوشبختانه گروه اجرایی تورهای خاصِ رویایی (رویاست) بهترین شرایط قیمتی را با توجه به خدمات ارائه شده، برای هموطنان در نظر گرفته است تا بتوانند در اولین فرصت ممکن یک سفر جذاب و مهیج را تجربه کنند.

تجربه رویایی تور افریقای جنوبی با Royast

گروه تورهای رویاست مجری مستقیم تورهای مختلف نظیر تور ژاپن و تور کنیا نیز است که در ایام مختلف سال همراه تورهای آفریقای جنوبی برگزار می کند. تورهای گروهی افریقا معمولا ۱۱ روز به طول می‌انجامد. پرواز با هواپیمایی ۵ ستاره قطر یا امارات انجام می شود. همچنین ۵ گشت شهری و جنگلی همراه با دو وعده ناهار در طول تورها در نظر گرفته شده است.

همچنین در طول برگزاری تور راهنمای فارسی زبان مجرب و آشنا به آفریقای جنوبی همراه لیدر محلی انگلیسی زبان شما را همراهی خواهند کرد. غالب تورها شامل ۲ شب اول اقامت در شهر ژوهانسبورگ و سپس ۲ شب بعدی به شهر زیبای سان سیتی تعلق دارد. بعد از آن نیز ۲ شب اقامت در پارک جنگلی در نظر گرفته شده است و در آخر نیز اقامت ۴ شب در شهر کیپ‌تاون خواهد بود که فرصت گشت شهری را برای شما ایجاد می کند.

تور مسافرتی آفریقای جنوبی یک فرصت عالی برای آشنایی با حیات وحش این قاره بسیار زیبا است. امروزه گردشگران زیادی برای اوقات فراغت خود این تور را انتخاب می‌ کنند. خوشبختانه گروه تور های خاص رویاست، شرایط ویژه ای را برای این تور مشخص کرده است تا افراد بتوانند یک تجربه بی نظیر را داشته باشند. از همین رو شما هم می‌ توانید از این فرصت عالی استفاده کنید.

خوشبختانه این مجموعه سایر تورهای پرطرفدار مانند تور بالی، تور تایلند، تور مالزی، تور سنگاپور، تور سریلانکا، تور موریس، تور سیشل و … را هم به صورت انفرادی اجرا می کند که در صورت علاقه از آن هم بهره مند خواهید شد. royast به عنوان مجری مستقیم تور آفریقای جنوبی و دیگر کشور ها، سالهای زیادیست که به صورت تخصصی در حوضه لیدری سفر های مختلف به کشور های خاص فعالیت میکند.

جهت اطلاعات بیشتر از تخفیفات و دریافت مشاوره رایگان، میتوانید از طریق شماره های درج شده در پایین  یا صفحه اصلی سایت با کارشناسان مجرب رویاست تماس حاصل فرمائید. 

icon
02188670375

تماس بگیر

مشاوره رایگان دریافت کنید!

ما به شما کمک میکنیم تا جهان را متفاوت تر ببینید، فرصتهایی را کسب کنید که هرگز تصورش را هم نمی کردید.

همین حالا تماس بگیر